retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Ester - 31 juli 2014 17:56

Förlåt alla ni som väntar på berättelsen som jag skrev om här. Jag har haft svårt att komma på en idé och har inte haft tillräckligt med inspirsation och tid för att skriva. Säger såhär nu, får se om  jag kommer på nån bra idé, då lägger jag upp det här. Eller rättare sagt har jag egentligen en idé på vad jag skulle kunna skriva om, men ommer inte på nåt bra sätt att formulera det i ord, så är väl mest därför det inte blir nåt, och så är idén kanske inte jättebra heller.Men som sagt om jag skulle komma på nåt bra, så kommer jag skriva det. Tills vidare får ni stå nut med att det är lika dött här som vanligt ;)


Det var vad jag hade att säga nu, hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards