retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

What happend with da snow?!

Av Ester - 11 december 2013 21:10

Oj 13 dagar kvar till julafton nu! Woop woop!

Tänka sig två veckor kvar till julafton, hur mysiogt är inte det?!


Tror jag täkte på nåt jätte bra jag skulle skriva nyss, men har ingen aning nu om vad det var, så jobbigt. Men, aja thats life.


Jag blev så glad när det snöade förra veckan! Men närå nu har det varit plusgrader så att nästan all, snö smält bort. TRÅKIGT!! Idag när jag körde hem från kontoret och handling så kändes det nästan som vår, solen sken massa och det var smält snö över allt. Den känsan vill man inte ha nu, nu vill man ju ha snö. Vår får det bli om några månader!


Men får iaf hoppas att det kommer mer snö jul! Iofs kanske det är snö i Hudik med omnejd, kanske bara här Uppsala som det smält bort. Snö på vill jag ha iaf!!


Vill förresten att det ska vara snö hela jkullovet, för jag vill åkla sjkidoooor!!!! Är såååå taggad på det!!!!!!


Hej dåååå!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ester - 31 juli 2014 17:56

Förlåt alla ni som väntar på berättelsen som jag skrev om här. Jag har haft svårt att komma på en idé och har inte haft tillräckligt med inspirsation och tid för att skriva. Säger såhär nu, får se om  jag kommer på nån bra idé, då lägger jag upp det ...

Av Ester - 8 juni 2014 22:30

Jag kom på idén att skriva novell/berättelse här på bloggen. För jag har under den häår tiden jag itne bloggat alls känt att jag vill skriva. Men som jag skrivit i tidigare inlägg så vill jag inte skriva om allt som händer i mitt liv, så därför ska j...

Av Ester - 2 mars 2014 20:48

Jag har tänkt lite på det med bloggandet. För det första så skriver jag typ aldrig här längre, för att jag inte har nåt roligt att skriva om. Men har tänkt på också att jag inte vill blogga, för jag vill inte att vem som helst ska kunna läsa om mitt ...

Av Ester - 9 februari 2014 16:54

Tjenixen! Nu  kände jag för att blogga lite, vilket ju inte händer ofta so ni vet.   Finns väl egentligen inte så mycket att skriva om. För det mesta rullar på som vanligt, livet i Uppsala på NG vettu. Jag har skrivit om det förr vad vi gör här o...

Av Ester - 10 januari 2014 16:41

Tänk att det redan gått 10 dagar av 2014! Spännande med nyt år och se vad det har att erbjuda. Se om det blir likt 2013 eller om det blir helt annorlunda eller hur det blir.   Men jag har svårt att tro att 2014 kan bli som 2013. För 2013 var ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards