retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under april 2011

Av Ester - 28 april 2011 10:28

Hann inte med och orkade inte blogga igår.

Men hade iaf jätteroligt med mina bästa Maggan och Cing Cing! :D

Vi gjorde lite allt möjligt men ska försöka med en inte allt för lång sammanfattning. Film, flum sol och skratt! Blev visst lätt med en kort sammanfattning. Tack för två roliga dagar iaf, älskar er tjejer! :D <3


Igår så for jag och syster in till stan med pappa för att köpa nya mobiler oxå. Den jag ville ha fanns inte hemma, men de skulle beställa den, så den kommer på fredag, Nice nice! :D


Idag så blir det till att vara hemma, kanske försöka sig på lite plugg och så fira syster eftersom hon fyller år. GRATTIS REBCKA! :D Ikväll kommer det lite folk hit och firar henne oxå :)


Äh nu orkar jag inte skriva mer, hej då (:

Av Ester - 26 april 2011 09:46

Idag så åker jag till världens bästa Cing Cing och världens bästa Maggan kommer oxå dit :D Så ska vi sova där, riktigt super mega nice! :D Älskar er tjejer! <3


Kommer väl antagligen en uppdate imorrn nån gång om vad vi har gjort för något.


Orkar inte skriva nå mer nu, för jag ska fixa ordning ett födelsdagskort till Cingis och så :) Vet att det blev jättekort. Men vem bryr sig? Inte jag iaf...


Hej då (=

Av Ester - 25 april 2011 19:16

Inte haft tid att blogga på nåra dagar... Men nu så :)


Fram till söndag mest bara chill hemma :)


Söndag så döptes jag först på förmiddagen, sen kom farmor och farfar hit och åt middag med oss. Lax, mums! :) Sen så åkte jag till Elin Mattson på tjekväll, för hon och Britta Åsåker har fyllt år :) Vanessa Woxblom och en som hette Hanna Ahlström var oxå där. Vi satt och tittade på gamla teaterar som vi spelade i skolan när vi var små. Riktigt roligt! Allmänt trevlig och rolig kväll :D Det måste vi göra om tjejer! :)


Idag så har vi varit hos farmor och farfar på släktmiddag :) Roligt roltigt! Nästan alla kusiner var där, förutom tre.  Är lite trött nu efter att ha lekt med de vilda småkuinerna :P

Fotade med nåra av småttisarna, får se om jag orkar lägga upp nå bilder senare, orkar inte nu iaf.


Orkar inte med presenatationsdel heller, blev ju rätt långt ändå så... Hej då  :)

Av Ester - 22 april 2011 19:40

Har inte hänt så jätte mycket idag, syster kom alla fall med tåget i förmiddags :D Så har umgåtts en del med henne :) Vi var bland annat ute och fotade lite. Så har vi typ spelat spel, åkt moppe och andra trevliga systergrejer :)


Om nån vill hitta på  åt under påskolovet, så hör av er så får vi se om vi hittar nångon tid som kan passa :D


Vi kör på en presentationsdel oxå :)


Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.


Här är en bild fårn när jag och syster fotade, så det är en bild på mig och vad jag hade på mig :)


 


Så tar vi en bild på syster oxå, så får ni kolla ännu fler på fb om ni vill :)


 


Det var allt för ida puss hej :3

Av Ester - 21 april 2011 20:23

Äntligen är det påsklov! Verkligen efterlängtad och välbehövligt! Hoppas på att träffa massa saknade kompisar! Så kommer ju syster hem oxå! :D Tyvärr så är det ju en del plugg som måste göra under lovet oxå, men ska väl förhoppningsvis överleva det oxå... Vi borde ju ha typ fyra veckors lov tycker jag, man har ju så mkt man vill göra x)


Äh, orkar inte skriva nå mer nu. Hej då :) Hör av er om ni vill hitta på nåt? :D

Av Ester - 20 april 2011 19:46

Som ni kke ser så har jag en ny header igen och ny bakgrunds bild oxå. Vad tycks? :)


Dagen: Historia ett tag, för det var nån modevisning sen. Fast vi ville inte gå på den, så vi gick och satte oss och "jobbade" i korridoeren istället. Sen så skulle vi inte ha nån engelska heller för det var nåra som skulle göra nationellt prov, så då fick vi bara gå och hämta nå papper. Så efter det så var det mit vanliga långa onsdagshål... Så har haft superlångt hål idag, fast rätt nice ändå när man är med massa kul folk :D


Har väl inge mer att skriva nu, för jag orkar inte göra presentationsdel nu... Ska strax gå ner och kolla på finalen av Sveriges mästerkock. Hej då gött fölk :)

Av Ester - 19 april 2011 18:39

Weeii vad jag är duktig! Jag skrev en spanskauppsats på bara några minuter! Det som brukar ta jättelång tid annars och jag brukar bli förbannad för att jag inte vet vad jag ska skriva. Men nu gick det som sagt snabbt och jag blev inte det minsta arg :)


Annars var dagen som vanlig tisdag, så det finns inge vettigt att skriva om det...


Kör på presentationsdel oxå...


Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.


Det här är bara en av mina bästa vänner, jag har fler. Men det fick bli den här bilden nu. Puss på dig Sara!



Så måste jag bara ge er ett tips att kolla på videon som jag lägger in här nedanför. Hahahaha jag och Sara doog igår!! xD 


Av Ester - 18 april 2011 20:52

Skolan som vanligt idag, fast hade bara spanskalektion, sen så satt vi och tittade på treornas projekt redovisningar. Men vi orkade inte vara kvar hela tiden, så jag och Sara åkte hem till mig och pluggade istället. Så nu är historian helt klar, så att jag kan lämna in den imorrn precis som man ska. Duktig jag är! :D

Jag och Sara pluggade inte bara, utan flummade massa oxå... Sjukt vad jag älskar dig! <3 Just det, vi knäppte lite bilder oxå, kolla albumet "Ester och Sara :)" på fb för att se dem :)


Skjutsade henne till bussen med moppen för typ en timme sen. Men nu ska jag gå och fika, hej då ;3


Pallar och hinner ingen presentiaonsdel idag...

Ovido - Quiz & Flashcards