retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under juni 2011

Av Ester - 18 juni 2011 15:10

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag fyller år, men ännu bättre tills Acts 2011 börjar oxå! Ååh vad jag är taggad!!!! Är absolut sommarens höjdpunkt :D Går i stort sett ett helt år och väntar på att det ska bli, för redan veckan efter lägret är slut så börjar jag längta till nästa år när det ska bli! :P Men det är ju så gryyyyymt kul!! :D


Även att jag varit en riktigt duktig tjej idag, jag har både damsugit och torkat golvet i mitt rum idag. Var ju ganska välbehövligt tycker jag :P

Nu sitter jag bara här och har tråkigt, lyssnar på min härliga spotifylista Sommar! man måste ju få lite sommarkänsla, är lite svårt annars när det är sånt här trökväder... -.-


Ööh typ vad ska jag skriva mer. Vet inte, så det får räcka såhär. Hej då på er :3

Av Ester - 13 juni 2011 13:53

Blä vad tråkigt att det regnar, ska ju vara sol på sommaren! Finns ju inget at göra, bara sitta inne och ha tråkigt... -.-


Men underbart iaf att det är bara 12 dagar kvar till min födelsdag och acts! :D


Gjorde en ny header nyss, fast det ser ni säkert :)


Snart så ska jag jobba lite åt pappa tror jag, lära mig rita kartor :P


Bara så alla vet så toookälskar jag denna låt! Så sjuukt fiiin! :D



Blev inte så mkt i detta inlägg, men skitsamma... Hej då :)


Av Ester - 12 juni 2011 19:57

Vi åkte till sommarstugan idag, vi hade med oss gummibåten, så skulle vi åka den för första gången i sommar. Och så tänkte jag ligga på bryggan och sola lite, men pyttsan... Då måste det förståss bli värsta dimman och blåsten så man inte kan göra något av det :( Så fanns inte direkt nåt att göra där idag, för finns ingen kontakt på mobilen, så kunde inte ligga och hålla på med facebook...

Vi trodde att dimman skulle försvinna nån gång, men näe. Så vi gav upp och for därifrån...

Blev ju iaf lite posetivt när vi for till småkusinerna och lämnade tillbaka släpvagnen som pappa lånat av deras pappa. Är alltid roligt att träffa dem, de är ju så söta :)


Ska väl gå ner och fika typ nu snart oxå, hej då :)

Av Ester - 11 juni 2011 19:14

Igår var det ju studenten i hudik, var in och kikade på tåget :) Sen var jag på studentfest hemma hos en som heter Evelina. Där fick vi god mat och fika :)


Idag så var jag in och kikade på studentbalen. Sjukt va massa fina klänningar det fanns :D


Men innna jag var in till hudik så var jag och bada med Britta och Elin, nice pice! :D


Va lite text det blev, så kör nåra bilder från igår och idag :)



  

Kikade på studenttåget med dessa snyggingar plus nåra fler :D


  

Bara för jag tycker den här öite cool då :P


  

Här kommer tåget med poliser, driller och orkester före :)


  

Stort Grattis till studenten Evelina! :D


Av Ester - 9 juni 2011 19:28

Nu har det otroligt efterlängtade sommarlovet kommit!! Är ju underbart!! Fast fattar det inte riktigt, tänk redan ett helt år i gymnasiet :O


Skolan avslutades iaf med fika och kubb i borgaparken, med klassen, et var trevligt det :)


Sen fika på stan med de underbara Sara och Elin, sen måsta Elin åka :( Men jag och Sar var kvar på stan några timmar till. Puss på er tjejer! <3 Fyyy vad jag kommer sakna er under sommmarlovet :( Och kommer sakna Katja nå enormt, eftersom hon inte kommer tillbaka till Broman efter hösten :´( Du ska veta att jag alltid kommer tänka på dig! MASSA STORa FETa KRAMAR till dig Katja!! <333


Om det är någon som vill hitta på nåt i sommar så får ni höra av er :D


Hej då och en riktigt trevlig sommar allihop :) Oj nu lät det ju som att jag inte kommer skriva nå mer i sommar, men det är klart jag kommer :)

Av Ester - 8 juni 2011 19:16

Wiihoo, var sista dagen på skolan idag innan sommarlovet :) Hade egentligen ingen lektion, trodde jag skulle ha spanska. Men fick veta när jag satt på bussen in att jag inte skulle ha det. Fast måsta ändå in och lämna in nåra böcker som jag hade hemma, och så fick jag ju träffa mina underbara vänner oxå :D Fy, vad jag kommer sakna er i sommar tjejer! <3 MÅSTE TRÄFFAS!!


Så ja, som ni förstår så får vi sommarlov imorrn, ska bara till borgaparken nåra timmar för att fika och spela kubb med klassen :) Sen så! :D


Även att det nu är 18 dagar kvar till min födelsdag och Acts 2011! TAGGA TAGGA TAGGA! :D


Är OTROLIGT skönt att det äntligen är slut på skolan. Fast fattar inte riktigt att jag redan har gått ett helt år på gymnasiet, tyckte nyss att vi började :P


Btw så får ni ta det att jag är dålig på att skriva här, men har inte mått så bra senaste dagarna, så har inte pallat bara... Men nu mår jag bra :D

Fatta, snart kommer jag ju ta student oxå, om nästa två år går lika fort så är det ju inte långt alls kvar wiihoo! :D


Hej då på er :)

Av Ester - 5 juni 2011 20:58

Var och hälsade på småkusinerna idag, riktigt söta de är! :) Åt middag och lekte hos dem.  Kommer inte på nåt mer att skriva om det...


Blev inge blogg igår, vet inte varför, hann väl helt enkelt inte med bara, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår xD Jo, justja vi var och hälsade på farmor, sen var jag med Britta och sen så hade jag bara ingen lust att blogga antar jag.

Det har jag egentligen inte nu heller, men måste ha något att fördriva tiden med x) Har ingen lust att titta på film med lillasyster, eftersom jag redan sett den filmen...

Så skriver massa onödigt grunks här tills jag kommer på når bättre att göra... Kan ju köra en sån där presentations del, var ju jättelänge sen nu, bara för att jag ska ha nåt att göra...


Dag 13 – Mitt drömbröllop. (var egentligen inte denna som stog på tur, men jag orkade inte skriva de som var för så jag tog denna.)


Mitt drömbröllop är, hmm jag skulle både vilja ha på en fin strand, men ändå traditionellt i en kyrka.

Men det ska iaf vara med en kille som jag tycker otroligt mkt om. Jag ska ha en jättefin kläning. Rosor i min bukett och rosetter och inbakta flätor i håret. Hmm, vad mer... Färgtema för hela bröllopet ska förståss vara grönt!!

På festen så ska det vara massa trevligt folk, god mat; Kycklingfilé och klyftpotatis med min morbrors goda sås.


Äh pallar inte skriva mer nu hej då :3

Av Ester - 3 juni 2011 18:59

Idag så var jag, mamma och systrarna på stan och handlade kläder :) Kommer bilder nedan + en bikini som jag inte orkade knäppa kort på.

Träffade även på Sara Fahlin, Maja Eriksson och  Maria Carlzén en snabbis oxå, kul kul :)


För övrigt har det inte hänt nåt idag.


Kläderna, jag köpte :)


       

Ovido - Quiz & Flashcards