retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under juni 2013

Av Ester - 3 juni 2013 17:15

Sist jag skrev var det tre och en halv vecka kvar till studenten och jag tyckte det var nära då! Men vad är det inte nu då!? Fenomenalt, supermeganära!!! 1och en halv vecka, 11 dagar, varav 2 skoldagar! Sjuuuukt!!!! Längtar så nu!


Men sitter också och är avundsjuk på alla som är på studenresa nu, jag vill oxå ligga på en strand och hade allmänt gött! Men men, är dyrt och resa och jag överlever här hemma, även om det varit värsta regnet idag. Livet är rätt bra ändå om man säger så, men kan ju knappast vara annat med den lilla tid som är kvar av gymnasiet!


Så blir det sommar sen, med jobb och förhoppningsvis massa skoj med mina fantastiska vänner som jag måste flytta ifrån till hösten :( Kommer sakna er nå enormt då!!


Det jag hoppas mest nu på är att det är bra väder på studenten och balen, annars blir det jobbigt. Men jag har bestämt att det ska va det och då blir det så, haha!


Nemen det får räcka för idag, hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards