retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under december 2013

Av Ester - 11 december 2013 21:10

Oj 13 dagar kvar till julafton nu! Woop woop!

Tänka sig två veckor kvar till julafton, hur mysiogt är inte det?!


Tror jag täkte på nåt jätte bra jag skulle skriva nyss, men har ingen aning nu om vad det var, så jobbigt. Men, aja thats life.


Jag blev så glad när det snöade förra veckan! Men närå nu har det varit plusgrader så att nästan all, snö smält bort. TRÅKIGT!! Idag när jag körde hem från kontoret och handling så kändes det nästan som vår, solen sken massa och det var smält snö över allt. Den känsan vill man inte ha nu, nu vill man ju ha snö. Vår får det bli om några månader!


Men får iaf hoppas att det kommer mer snö jul! Iofs kanske det är snö i Hudik med omnejd, kanske bara här Uppsala som det smält bort. Snö på vill jag ha iaf!!


Vill förresten att det ska vara snö hela jkullovet, för jag vill åkla sjkidoooor!!!! Är såååå taggad på det!!!!!!


Hej dåååå!!

Av Ester - 5 december 2013 23:06

Tänk att det är 19 dagar kvar till julafton! Men jag borde verkligen sluta förvånas över att tiden går så fort nu, för tycker varje år att det går fort till jul. Fast i och för sig, jag har hört att det faktiskt är så att det käns oms tiden går fortare ju äldre man blir, så då kanske man inte behöver sluta förvånas över det. Haha!


Men är ju egentligen helt otroligt, det är den 5 december och jag har redan  fixat 3 av 5 julklappar som jag komer köpa i år, och har en fjärde på G och kanske en 5 oxå. Sen så ska jag nog ge lite mer julklappar i år oxå, som jag inte kommer behöva köpa, utan dem fixar jag på annat vis.


Just nu sitter jag och längtar efter snö. Jag och två andra teamare på Ny Generation, Sanna och Edvin, sitter i Örebro och här regnar det bara och vi ser massa folk som lägger upp bilder på facebook oc sånt om att det snöar! Och jag pratasde med Jocke nyss och han sa att det snöar jättemycket hos honom! Vi vill oxå ha snö!!!


Och apropå Jocke, så är det bara ca en vecka till jag får träffa honom nu igen. Var fyra veckor sen sist, oj vad jag längtar!!


Jaa, en sak till! Årets julkalander är ju riktigt bra! Riktigt mysig och ganska spännande faktiskt!


Nemen nu får det räcka med bloggning för idag, för nu ska jag var social med Sanna! Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards