retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ester - 26 augusti 2013 23:08

Har haft alldeles för fullt upp för att blogga, trots att jag lovat att göra det.

Har superkul och alla är jättetrevliga. Och så har vi massa bra utbildning.

Men nu ska jag sova, skriver mer en annan dag. Gonatt :)

Av Ester - 19 augusti 2013 21:47

Tänk imorrn flyttar jag hemifrån! Första gången jag någonsin flyttar övewrhuvudtaget!! Sjukt, galet, nervöst, roligt, jag jag vet inte allt vad jag käner nu! Men bra kommer det nog bli!


Jag har tänkt försöka blogga en hel del om vad som händer för mig under det här året som jag är borta, en gång i veckan åtmistone. Lovar inte att det kommer hålla, men ska iaf försöka :)


Men nu ska jag gå och lägga mig för att imorrn kliva upp och åka iväg mot Uppsala på äventyr! :D Hej dåå!

Av Ester - 13 augusti 2013 14:15

Om en vecka så ska jag flytta ner till Uppsala!! Hur brutalt sjukt är inte det! Har flyttångest nu. Ska ju förståss bli roligt att flytta, få göra nåt nytt och se en annan del av världen. Men jag är så sjukt nervös för det, kommer sakna alla här hemma så mycket, mina underbara vänner, min fantastiskt, otroliga, älskade pojkvän!!!! :( Jag har sån ångest över detta att jag gråter ibland. Det kommer kunna dröja flera veckor mellan gångerna jag får krama på min Jocke, stog knappt ut en vecka när han var på Öland. Vill bara gråta av tanken på detta. Men förhoppningsvis går det bra och vi så kommer vi ju bli extra glada när vi väl får träffas! :)


Känns så konstigt att jag blivit så gammal att jag ska flytta hemifrån, jag började nyss lekis tycker jag, minns det så väl.

Men tänk, om en vecka lämnar jag Vattlång där jag bott i 19 år med mamma och pappa, tror inte det kan vara sant!

Ovido - Quiz & Flashcards