retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under september 2013

Av Ester - 17 september 2013 21:39

Det med att blogga ofta höll ju inte precis! Men vad väntade ni er? Har ju aldrig funkat för mig förr heller så ;)


Nu sitter jag och Maria, min teamkompis, i Sannerudkyrkan i Kil och ska snart sova här. En mysig liten kyrka :)

Den här veckan så reser vi runt i Värmland och träffar massa sköna ungdomar som har Ny Generation-grupper på deras skolor. Så sjukt grymma de är som vågar stå upp för Jesus på sina skolor! Man blir så glad av att se dem göra det! :D


Förra veckan spenderade vi på vårt kontor i Uppsala och planerade den här veckan. Vilket innebar att vi behövde ringa en massa folk, så jag som har skräck för att ringa, kan grina en halvtimme för det, gjorde det och jag lever till 100% fortfarande!! Det kanske inte är så farligt med telefoner trots allt ;)


Annars är väl allt bara bra, har gått och blivit förkyld, är väl inge vidare direkt. Men men, that's life såhär års. Ser inte fram emot en massa nätter på luftmadrass under de närmsa året, natten till idag var ingen höjdare, men är bara att bita ihop, jag vänjer mig nog :)


Värmland är fint och värmländska är galet skön dialekt säger jag bara! 


Nu säger jag go natt och hej då, hare bra tills jag kommer på nästa gågn att jag inte bloggar ofta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards