retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under maj 2013

Av Ester - 20 maj 2013 19:27

Det är juhelt sjukt! Nu är det bara 3 och en halv vecka kvar till studenten! Nu är det ju verkliogen nära på riktigt! Kan inte riktigt förstå det! Men köns galet skönt tycker jag! :D


För övrigt får detta bli ett sånt inlägg som jag nästan alltid skrev förut, nämligen om en bra helg. För det är just vad jag haft den här helgen. En extremt bra helg i Friggesund, med en massa trevliga människor och med Gud på ett "minläger", träffat både gamla och nya vänner och haft det allmänt super och helt underbart vad varmt det var! :D Har varit en s¨ån helg man verkligen känner sig lycklig över det liv man har och de människor som finns runt omkring en, har mått så bra hela helgen! :D


Tanken på att jag till hösten kommer flytta ifrån alla mina uinderbara vänner här, känns inte lika lyckliga, kommer kännas så tråkigt att inte träffa dessa härliga mäniskor nästan varje helg :(

Men men thats life, kan inte förbli här hela livet, tänker nog komma tillbaka sen så. Och hälsa på det ska jag ju göra under tiden oxå :)


Det får nog vara allt från mig denna gång. Vill ni se bilder ifrån helgen så kolla i mitt vår och sommar album på fb, orkar inte lägga upp här. Hej då.

Av Ester - 5 maj 2013 15:18

Goddagens!  Som ni ser så har jag uppdaterat headern, kände för nåt lite vårigare nu :)


Igår var jag upp till Sundsvall med mamma och Eva, för att folla upp min balklänning, men eftersom jag köpt skor med lite klack så behövdes den inte follas upp och jag fick ta med mig den hem, underbart :D Längtar så tills jag får ha den, så otroligt fin, ca 7 veckor kvar nu :D


För övrigt vet jag inte om det hänt så mkt i mitt liv som är just värt att berätta om här. Näe, tror faktiskt inte det, är det nåt ni vill veta så får ni väl fråga :)


Kan ju säga det att jag blev lite lycklig nyss när jag såg att det stog +15 grader på termometern ute, våååår och snart sommar!! :D


Nemen nu sk ajg väl göra nå viktigare, hej då! :)

Ovido - Quiz & Flashcards