retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under mars 2013

Av Ester - 26 mars 2013 22:16

Så lycklig och glad som jag är i dag har jag inte varit på länge! Jag har ju tjatat väldigt mycket här på bloggen att jag vill ha körkort nuuuu! Och nu har det hänt, även jag får köra bil nu utan nån bredvid mig och en ful skyllt där bak! Oj vad glad, jag har knappt kunnat sluta le på hela dagen sen i förmiddags ungefär tjugo i elva när jag var klar med uppkörningen och han som jag körde med sa att jag var godkänd! :D Var ut och körde en liten sväng själv utan mamma eller pappa, med bara lilasyster Eva, härlig känsla!!! :D



Skönt nu att jag är såhär glad. För har inte varit jätteglad senaste veckan, för har varit sjuk och rätt less på massa saker. Men nu så är jag glad! :D


Nu är det snart dags att sova, go natt!

Av Ester - 10 mars 2013 19:21

Nu fick jag lust att blogga, inte för att jag kanske egentligen ar nåt bettigt att skriva, men jag struntar i om det inte är nån som vill läsa det, jag skriver ändå.


Jag har vart i Vemdalen med en massa trevligt folk från onsdag till söndag (idag), riktigt bra dagar, med skidåkning och massa flum :D Men kunde ha varit bättre, för jag hade oturen att bli förkyld. Jag som typ aldrig brukar vara förkyld, självklart blir jag det när jag är i fjällen, så har varit rätt häning och trött dessa dagar och är forfarande, men var kul ändå :) Stort tack till er som var med och gjorde dessa dagar så bra, ni är allt riktigt bra ni! :D


Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, som vanligt då när jag skrivit lite grann. Men jag vill va frisk igen kan jag ju säga, trött på att vara trött hela tiden. Haha va fult det där blev, men är braa sanning ju. Fast hoppas nästan att jag är sjuk imorrn oxå, då slipper jag ju gå till skolan :P


Men när orkar inte skriva mer nu, hej då :)

Ovido - Quiz & Flashcards