retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under februari 2014

Av Ester - 9 februari 2014 16:54

Tjenixen! Nu  kände jag för att blogga lite, vilket ju inte händer ofta so ni vet.


Finns väl egentligen inte så mycket att skriva om. För det mesta rullar på som vanligt, livet i Uppsala på NG vettu. Jag har skrivit om det förr vad vi gör här och det är väl det vi gör nu med, så gå tillbaka i gamla inlägg och läs om du inte minns.


Sen är det vissa saker som inte rullar på riktigt som vanligt, men det går jag inte in på mer nu. Fast det är väl s¨här i livet at man behöver stå ut med att vissa saker förändras och att inte allt kommer vara lika jämt. Tyvärr behöver man ju ändå säga om den saken ibland, typ som nu!


Kommer inte på nåt mer att skriva nu som kan vara intressantr för er att läsa. Kommer bara bli massa konstigt krams om jag fortsätter skriva nu, så ädrför slutar jag. Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards