retseester-det här är mitt liv och jag gillar det!

Alla inlägg under september 2010

Av Ester - 28 september 2010 19:52

Hann inte med att blogga igår, för var först i skolan som vanligt, dä hände det inget speciellt då. Sen så följde Sara med mig hem och vi pluggade lite engelska och flummade :D


Idag så har ajg oxå vare i skoan, då skulle vi göra motionstest runt Lillfjärden (för den som inte vet så är det en liten sjö i hudik), helst så skulle man springa, men vi gick och vi fick något med 18 minuter och läraren sa att det var bra för att ha gått :D Sen så måsta vi gå upp till skolan och hämta våra saker och sen ner till bussen, lite smått drygt då :P Annars så har inte hänt så mkt idag, jag var duktig och jobbade lite i matteboken :D Är väl en liten bit på väg att komma ikapp nu.


Nu ska jag snart gå ner och kolla på idol och sen dokumentären om Glada Hudik-teatern :) Puss å kram på er gott folk :3

Av Ester - 26 september 2010 11:28

Idag händer det inte så mkt i mitt liv, ska kke vara med Britta om hon svarar på mitt sms nån gång så :P

Nu blev det här ett otroligt kort inlägg, men skit samma. Bättre än ingeting alls iaf. Jag bjuder även på en bra låt, men en enormtt fin video. Jag älskar den :)


Av Ester - 25 september 2010 18:22

Hann inte med att blogga i går. Men var iaf i skolan, hände inget speciellt där. Vi hade EOS, som vanligt på frdagar, fast igår var det bättre än tidigare. För vi fick sjunga istället för att gå runt och titta i taket och hälsa med tåna, som vi brukar få göra annars. Vi ska få sjunga i fortsättnigen oxå, det är bra (Y) 

Sen efter skolan när jaghade varit hem och ätit miffag och så åkte jag och lilla syster till stan på ungdomsalpha.


Idag så har jag bara varit hemma och gjort i stort sett ingenting, förutom att jag pluggade lite matte. För att jag har hamnat efter, har inte kommit ikapp men är på väg :)


Mer än så får ni inte läsa i dagen blogginlägg från mig, det kke kommer ett till inlägg med nån låt lr så onm en stund :) Pösspöss :3

Av Ester - 23 september 2010 18:05

Idag så vare skolan som vanligt. Hade Film, matte, data och foto. På foto så måsta jag framkalla min film igen. För förra gången var det ju fel film, så hade PO lovat att han skulle framkalla rätt film åt mig. Men det hade han försåss glömt, så då vare bara för mig att göra allt från början...


Anars så hare inte hänt så mkt idag, förutom min irriterande hostattacker. Jag börjar bli något trött på att helt plötsligt böraj hosta som en galning mitt i klassrummet så att jag stör alla andra. Jag hoppas verkligen att jag blir bra snart :)

Hejsvejs från EsterPester

Av Ester - 22 september 2010 19:33

Idag så var jag först i skolan som vanligt så klart, där hände inget speciellt.

Hade bestäm att jag skulle träffa Maggan och CingCing på stan efter skolan idag. Det blev bara Maggan, för Cing Cing måsta förstås vara barn vaka -.- Men jag och Maggan hade ju iaf roligt. Vi gjorde inte så mkt vi gick mest runt och tittade och pratade. Jag köpte ett grönt gina-linne. Älskar sånna de är så otroligt sköna :)

Tack för en fantastikt rolig dag Maggan Nilsson, Älskar dig   


Har inte så mkt mer att skriva nu, kan ju tala om att vi har film imorrn, tror jag  om det inte är foto.

Pussiluss på er :D

Av Ester - 21 september 2010 20:00

Orkar egentligen inte blogga nu, men gör ett litet inlägg ändå.

Har inte hänt så mkt, bara skolan med tråkiga lektioner. Imorrn så ska vi ha nå konstigt prov på historian. Gruppförhör lr vad han kalla det? Man ska typ sitta i grupper och diskutera frågorna tillsamnas, det är ju bra för så behöver man inte kunna precis allt. Men det låter ändå lite konstigt tycker jag :S


Nu orkar jag inte skriva nå mer, men jag ska bara tala om att ni kan smsa mig igen, för jag har satt i simkortet i min gamla mobil :) Hare bra gott folk puss å kram :)

Av Ester - 20 september 2010 21:44

Idag så hade jag bara två lektioner, spanska och engelska. Det var rätt skönt, fast kändes lixom lite onödigt att åka till skoan för det men man var ju tvungen så :P

Min mobil har fått damp! Ibland så ser man ingenting på skärmen, det hoppar och blir alldeles randig. Så där har det blivit två gånger förr oxå, jag förstår inte hur? Det konstigaste var att andra gången den blev så var det bara typ en vecka efter att den hade varit på lagning för första gången :S

Så det är ingen idé att ni skickar sms till mig för jag kan ändå inte svara eftersom jag inte ser något på skärmen :P MEn som tur är så ska nog mamma lämna in den på lagning imorrn och då får jag förmodligen en lånemobil. Medelar det här sen :)


NU ska iag kvällströtta lilla jag som måste kliva upp kvart i sex imorrn gå och lägg mig Go natt allihop :)

Av Ester - 19 september 2010 10:28

Igår så var vi först hos farmor och farfar, för farfar fyllde år. Där så träffade vi även lite gulliga småkusiner plus massa annat folk som känner farfar.

Senare så åkte vi till Stocka på surströmming. Jag åt inte suströmming, för som tur var fanns det köttbullar och korv oxå.  Det är faktiskt bra att vara täppt när man är på ett sånt ställe, jag slapp ju känna den äckliga lukten iaf xD Där träffade vi några av småkusinerna igen, det är så otroligt gulliga.


Idag så ska jag vara hemma och krya på mig i min förkylning, måste tyvärr plugga lite matte oxå. Har redan lycktas hamna efter. I

dag åker syster tillbaka till Stockholm, mend et var roligt att ha henne hemma en helg :D


Det var vad ni få läsa på min blogg idag. Pöss å kram gött fölk ;3

Ovido - Quiz & Flashcards